Translate

pondělí 26. ledna 2015

Úvodní článek do světa blogování

Ahoj všichni!
Vítám Vás na svém blogu!
V tomto článku Vás seznámím s podrobnějšími informacemi o mém blogu jako takovém a o jeho obsahu.:)
Já jsem Chris Doke, zakladatelka blogu a jediná, kdo bude nadále přidávat příspěvky a články.:)
Proč Chris Doke?
Je to taková 'patlanice' mého jména.:) Těch chytřejším už asi došlo, že se v reálu jmenuji Kristýna.:)
Více informací prozadím podávat nebudu.:)
Proč?
Kdyby náhodou blogováni nevyšlo, aby se ostatní nedozvěděli, že jsem to vlastně já.:)
Je to sice celkem sobecké a nesebevědomé, ale představte si ten posměch ze všech stran.:)
Proč 'Let's speak with Chris Doke?'
Let's speak with Chris Doke znamená ve volném  překladu z angličtiny 'Pojďme si pokecat s Chris Doke'. Nechci, aby tento blog směřoval jen k jednomu tématu, ale aby tu bylo od všeho něco. Takže to logicky chtělo obecný název, který by vlastně nic neříkal, ale přitom o blogu vypovídal co nejvíc.
A napadlo mě toto.:)
Co od tebe můžeme čekat za články?
Tak určitě tu najdete beauty články, healthy, inspiraci recenze a podobné články.:)
Co nemáme čekat?
Určitě nečekejte nudné články a články které mě jednoduše nebaví číst.:) Krásným příkladem jsou všemi tak známé Nákupy za určitý měsíc. Mě osobně spíš zajímá názor na produkt a ne, že si ho někdo koupil.:)
Taky nebudu přidávat kosmetické tutoriály, kvůli už zmiňovaném soukromí.:)
Kdy budeš články zveřejňovat?
Články budou vycházet pravidelně v pondělí, středu a sobotu s tím, že v pondělí a středu bude nějaký článek a v sobotu recenze na nějaký film, knihu, aplikaci, seriál, kosmetický produkt a další.:)
Pokud bych neměla co zrecenzovat, což v nejbližší době opravdu nehrozí :D, napíšu obyčejný článek.:)
Jak se máme po blogu pohybovat?
Články budu rozdělovat do různých rubrik, které budu postupně přidávat.:)
Budou nějaké soutěže?
Soutěže rozhodně budou!:) Soutěže budu nejspíše pořádat za odměnu. A pokud uvidím že mě někdo opravdu poctivě sleduje a zajímá ho to, co píšu, třeba mu i pošlu odměnu.:)
Kde nás budeš informovat, že vychází nový článek?
Určitě na sociálních sítích.
Můj Facebook, kde Vás mimo jiné budu informovat o případných změnách, ptát se na podrobnosti a podobně.
Můj Ask, kde se mě můžete ptát na cokoliv a to i anonymě.
Můj Instagram, kam budu přidávat fotky je: letsspeakwithchrisdoke
Pokud mě budete na těchto sociálních sítích sledovat, zaručeně Vám nic neuteče!:)
Jak se s tebou můžeme spojit?
Určitě na už zmíněných sociálních sítích nebo mi můžete napsat na Gmail
Nebojte se mě o cokoliv požádat!
Co když se nám článek nebude líbit, nebo budeme mít nějaké připomínky?
Určitě napiš do komentáře nebo a již zmiňované kontakty a sociální sítě!:)
Budu ráda za každý názor.:)

Ještě bych Vás chtěla poprosit, aby jste mi napsali nějaký film, knihu, pořad, aplikaci do telefonu a co Vás jen napadne abych to mohla zrecenzovat:)
Moc Vám děkuji.:)
Vaše Chris Doke.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napiš mi co se ti na článku líbí a nelíbí.
Máš nějaký návrh na příští článek? Poděl se o něj se mnou!:)