Translate

neděle 1. února 2015

Tasted Tasted!

Ahoj všichni!
Vítám Vás u dnešního trošku delšího článku, který pokud bude mít úspěch bude vycházet vždy poslední den v měsíci.:)
O co se bude jednat? Jak už jsem psala na svůj Instagrambude to něco jako Oblíbenci, Nákupy nebo Spotřebováno, ale dohromady.:)
Já vím, že to není moc originální, proto je to jen taková zkouška.:)
Od Vás bych chtěla, aby jste mi psali jak pozitivní, tak negativní názory.:)
Tento článek bude na základě věcí, které jsem v určitém měsíci použila.:)
No tak nezdržujme a jdeme na to!

DEKORATIVKA

Krytí
Rimmel London: Stay Matte (make-up)
Musím říct, že mě make-up zklamal.:/ Na to, jak jsem se na něj moc těšila je to jeden z nějvětších propadáků, o kterých vím. Make-up je strašně moc tuhý a na obličeji vypadá jako maska.


Catrice: Camouflage cream (korektor)

Tenhle korektor je jeden z nejlepších a nejpopulárnějších. Krásně kryje. Jediný co mi vadí je, že jsou k dispozici jen 3 odstíny. Tenhle je na mě celkem světlý a Light Beige je pro mě zase moc tvavý.:/


'Powder' kosmetika
Miss sporty: Bronzing Powder - 5 Sun Kiss
Obyčejný bronzer od Miss Sporty, mi nevyhovuje svojí barvou. Navíc, jak jsem zjistila tak obal není zase tak nedobytný.:D

Essence: all about matt! Fixing compact powder
Další, od čeho jsem čekala o mnoho více je tenhle pudr. Čekala jsem, že krásně zmatní moji velice mastnou pleť, ale nestalo se tak. Fixace bych taky neřekla že je nějaká bezchybná, ale blíže jsem to nezkoumala.:)




Řasy
Kartáček na řasy
 Kartáček jsem dostala k prodlouženým řasám zdarma. O prodloužených řasách ovšem v dalším článku.:)









PEČUJÍCÍ KOSMETIKA

Čistící kosmetika
Balea: Pleťová voda a pudr
Od této pleťové vody jsem toho moc nečekala, ale příjemně mě překvapila! Když ji nanesete na pleť, jste lesklá, ale po uschnutí do jisté míry zmatníte.:) Takže v nějhorším případě nemám problém vyjít nenamalovaná, protože se nemusím bát, že se budu lesknout.:)

Garnier: Essentials - Kompletní odličovací mléko
Neřekla bych, že je mléko bůh ví jak zázračné. Sice mě odlíčí ale vypotřebuji na něj třeba 3 vatové tamponky. Za prvé tím plýtvám mlékem a zadruhé tampónky.
Synergen: 5in1
Z pleťového peelingu pro citlivou pleť mám smíšené pocity. Pleť je po něm sice heboučná a odmaštěná, ale pokud je to peeling, představuju si spíš víc než 20 zrníček.:D

Freeman: Pleťová slupovací maska
Masky od Freemena má rád snad každý.:) Okurková slupovací maska působí podle mě tak, jak má. Nedráždí a pleť je po ní krásně heboučká




Balea: Sprchový peeling
Peeling je opravdu peeling. Cítím, jak jsou částečky všude a to je hlavní. Velkým plus je taky vůně, která mě vždy vrátí do Vánoc. Co mi vadí je, že po nanesení mám pocit chladu a bez hydratačního krému bych ho asi taky nemohla používat. Produkt je z Vánoční Baleácké limitky, takže už ho budete shánět těžce.:/








Hydratace
Garnier: Essentials Rose – Hydratační krém
Hydratační krém splňuje to co má, takže hydratuje a jako malé plus krásně voní.

Balea: Tělové mléko Wite passion
Tělové mléko z limitované edice bohužel nesplňuje to, co by mělo. Jediné co je pravda je, že překrásně voní!





Synergen: Hydratační fluid
 Krém krásně hydratuje a nádherně voní. Je ale spíše na léto.:)











Balzámy na rty
Alterra: balzám na rty
Balzámy krásně hydratují, ale na rtech vypadají až moc mastné. Jsou fajn na noční stolek.:)

Isana: Hydro
Ne až tak hydratační balzám, který se hodí spíše na léto.





Péče o vlasy
L'Oréal Paris: Elseve Volume collagen
 Musím říct, že slibovaný objem vlasů opravdu dodává. Není to ale o moc.:) A co mi vadí je, že už druhý den jsou vlasy mastné.:/

Schwarzkopf: Gliss Kur: Hair repair
Jeden z mých nejoblíbenějších  šamponů. Vlasy jsou jemné, krásně voní a já osobně si je umývám každý třetí den.




Nivea: 2in1 express
Šampon mi nevyhovuje. Nevoní mi, ale to je ten nejmenší problém. Vlasy jsem měla neskutečně hrubé a už druhý den byly mastné
.
Swiss O Par: Medová vlasová kúra
Vlasovou kůru mám ráda nejenom díky její vůni. Vlasy zjemní a vyživí a voní po 3 dny:)



Nehtová kosmetika
Isana: Odlakovač

Odlakovače od Isany mi prostě sedí.:) Nesmrdí mi a fungují úplně skvěle.:)

Oriflame: Nail Buffer Set
Tenhle set mi víc než vyhovuje.:) Nehty jsou opravdu vzhledné.:)





Miss Sporty: Lasting colour maxi brush – 010
 Průhledný lak je základ!:) A tenhle drží celkem dlouho.:)

Essence: colour a go – 144 black is black
Černá je druhý základ a myslím, že by neměla chybět u žádné z nás.:)






Maybelline New York: COLORAMA – 77
Tenhle lak jsem koupila ve slevě a jsem s ním nadmíru spokojená! Vydrží opravdu dlouho!

Ingrid Estetic: 247
Barva je opravdu krásná, ale to je jediné, co je na tomto laku v pořádku. Nekryje ani nedrží.






Anne: regenerační olej
Olej si dávám vždy, po odlakování. Nehty jsou potom opravdu jemné a vypadají zdravě.










'Anti-' produkty
Vitamin A-POS
 Gel na oči, který jsem ještě netestovala, takže nemůžu říct jaký je.

Bylinná lékárna: muskusan – hřejívý gel
Hřejivý gel jsem používala na moje problematická kolena a musím říct, že mi opravdu pomáhali od bolesti.
Aknelot: roll-on lotion
 Tyčinku budu testovat tento týden, ale zatím můžu říct, že je to pro mě zázračná tyčinka.

Dove: antiperspirant pure
Antiperspirant, který mě nijak nezaujal. Nelíbí se mi, jak 'voní' a nezdá se mi, že by nějak extra pomáhá.





Clinomyn: Zubní pasta – Smokers
Tuhle pastu mám strašně ráda! Moc nepálí a opravdu zuby bělí.:)













Kosmetika, co se jinam nevešla
Dove: Beauty Blossom – Limited edition
 Sprchové gely od Dove jsou proslulé, ale já zrovna tenhle nemám ráda.
Mám po něm suchou kůži a květinová vůně není moje oblíbená.

Lilibe: Wattepads
Tyhle tampónky opravdu miluji! Jsou 100% bavlněné a nezanechávají cucky.
Jsou měkoučké a jemné, takže na pleti nedřou.



Dekorace
Profissimo: svíčka
 Svíčka krásně voněla, ale jak se zapálila, vůně jakoby vyprchala.
Ovšem, v polovině byl knot tak malý, že se nedá zapálit, takže mám právě polovinu svíčky a nemohu ji zapálit.

BFF: řetízek
Jako dárek jsem dostala od nejlepší kamarádky a moc si ho vážím a strašně se mi líbí.



řetízek z pravého stříbra
Vánoční dárek. Není co dodat













CO JSEM SI OBLÍBILA?

Blog

Film
Knihy a časopisy


A to je všechno.:)
Napište mi, jestli se Vám takový typ článků líbí, jen jsem to chtěla vyzkoušet.:)
A také se omlouvám, ale kdo mě sledujete na Facebooku, proč je článek až dnes.:)
Nic se nemění ani na tom, že zítra vyjde další článek.:)

Vaše Chris.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napiš mi co se ti na článku líbí a nelíbí.
Máš nějaký návrh na příští článek? Poděl se o něj se mnou!:)